Ligue 1 przejdzie kolejną zmianę sponsora tytularnego... pytanie, czy spodoba się kibicom?
Koniec Ligue 1 Uber Eats?
Nie jest tajemnicą, że francuska ekstraklasa w ostatnich sezonach odstaje od topowych lig pod względem finansowym i marketingowym. Jedynym wyjątkiem jest Paris Saint-Germain.
Wkrótce dobiega ku końcowi pięcioletnia współpraca Ligue 1 z Uber Eats. To oznacza, że Francuzi będą mieli nowego sponsora tytularnego. Z najnowszych informacji wynika... iż będzie to McDonald's. Amerykanie mają inwestować przynajmniej 15 milionów euro rocznie.
🚨 Ligue 1 will no longer be called ‘Uber Eats Ligue 1’.
— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) March 5, 2024
McDonald’s has bought the naming rights for €20m-a-season, so from next year the Championship will be called ‘Ligue 1 McDonald’s’. 🍟🍔
(Source: @RMCsport ) pic.twitter.com/bYuqmJgkgC
Tym samym w Ligue 1 nadchodzą poważne zmiany, jeżeli chodzi o tamtejsze struktury. Warto mieć na uwadze, iż po raz pierwszy od 40 lat Canal+ zrezygnowało z praw do transmisji meczów tej ligi.
Źródło: RMC Sport